Cégünk bármilyen gépjárműnek a szervószivattyú javítását vállalja. Legyen az folyás, nyomás probléma, elektromos probléma, csapágyak vagy ékszíjtárcsa cseréje. Bármilyen problémát észlel alkatrészén forduljon bizalommal hozzánk. Árajánlatért és további információért vegye fel felünk a kapcsolatot. Miután hozzánk került az alkatrésze gyors hibamegállapítás után már pár óra alatt elvégezzük a javítást, precíz munkánk és pénztárcabarát áraink minden ügyfelünket kielégíti az ország bármely területén.
Meghibásodás okai:
Lehetséges hibák:
Javítási folyamatai:
Miután hozzánk került alkatrésze szétszereljük, átvizsgáljuk és felmérjük az esetleges hibákat. Komplett javító szettel dolgozunk, melyekhez gyári vagy annak megfelelő minőségű alkatrészeket használunk cserére. Ezt követően összeszereljük, üzemi körülményben teszteljük.
Amit kínálunk:
Előfordulhat, hogy már nagyon rossz állapotban kopott, repedt fő alkatrésszel találkozunk az átvizsgálás során, ilyenkor sajnos nem tudjuk vállalni alkatrésze megjavítását. Meglévő raktárkészletünkön számos felújított szivattyúval rendelkezünk, de segítséget tudunk nyújtani, akár bontott alkatrész beszerzésében, illetve annak javításában vagy új alkatrész értékesítésében.
Szervószivattyúról bővebben!
Hidraulikus szervószivattyú működése:
A szervószivattyú szerepe megnövelni azt a forgatónyomatékot, amit a gépjárművezető a kormánykerékre kifejt. A szervokormányok azáltal, hogy csökkentik a vezető energiáját a kormánykerék elfordításában egy könnyebb, komfortosabb nem mellesleg jóval biztonságosabb vezetést nyújt. Hátránya, hogy több elemből áll maga a rendszer, így több az előfordulható hibaforrás is.
Hidraulikus szervórendszer részei:
Elektrohidraulikus szervószivattyú működése:
Rövidebb elnevezése EPHS angol nevéből ered (Electrically Powered Hydraulic Steerin). Ez a fajta szervórendszer egyszerre hidraulikus és elektromos is. A rendszerben a szervomotort összeépítették az elektrohidraulikus szivattyúval és közös erővel hozzák létre az olajnyomást. Az elektrohidraulikus szivattyút, szervócsövekkel kötötték össze ebben az esetben is a kormányművel. Belső égésű motorok működésétől függetlenül tudja biztosítani a rásegítést, ezáltal a mai korszerű (hibrid, elektromos) autóiparban egyre elterjedtebben alkalmazzák.